Initiatie

Van april t/m september is er wekelijks initiatie op woensdagavond. Zowel beginners als geoefende vaarders zijn welkom. Met beginners blijven we op de plas, de anderen varen een tochtje.

Niet-leden

Niet-leden zijn elke eerste en derde woensdag van de maand welkom op de initiatie. Inschrijven is verplicht en kan vanaf eind maart via deze website. Deelname voor niet-leden kost 5 euro per persoon per initiatie.

Leden

Leden zijn elke woensdagavond welkom. Opgelet: de eerste en derde woensdag van de maand worden de clubboten in het eerste rek voorbehouden voor de niet-leden die ingeschreven hebben voor de initiatie.

Initiatie in het zwembad

Daarnaast is er elke donderdagavond (uitgezonderd in de zomervakantie) van 21.30 tot 22.30 uur zwemmen en kajakken in het zwembad “De Waterperels”. Ideaal voor de eerste watergewenning en wanneer je graag leert eskimoteren.

Meer info bij de navigator.