Heb je vragen?

Stuur een mailtje naar info@kanoclublier.be of neem telefonisch contact op met één van de bestuursleden:

• voorzitter Norbert Chovau, tel. 0478 58 53 80
  • navigator France Ceulemans, tel. 0474 90 28 04
  • secretaris Simonne Van der Heyden, tel. 0479 29 03 73

Het centrum van Lier niet te doorkruisen voor auto’s.

Komende van Viersel (E313) Liersesteenweg: rijden tot aan de ring van Lier (R 16).

Komende van Antwerpen (N 10): rijden tot aan de ring van Lier (R 16).

Komende van Mechelen, Duffel: rijden tot aan de ring van Lier (R 16).

Komende van Aarschot: rijden tot aan de ring van Lier (R 16).

Vervolgens rechts richting Herentals. Ring helemaal afrijden tot aan krijspunt met Berlaarsesteenweg. Hier naar links, centrum. Rechtdoor: Berlaarsesteenweg, Berlarij, Berlaarsestraat. Op de linkerkant staat de Grote Kerk. Rechts een plein met een pomp. Hier naar rechts, de Sint-Gummarusstraat. Op het einde naar links, de Heydestraat. Na 30 meter naar rechts, Oever. Rechtdoor tot aan een historisch gebouw: het Spui. Door het Spui gaan en na 100m ziet men de lokalen van de club.

Komende van Herentals, Nijlen, Kessel. Rijden tot aan de ring van Lier (R 16) = kruispunt met Berlaarsesteenweg. Naar rechts richting centrum. Rechtdoor: Berlaarsesteenweg, Berlarij, Berlaarsestraat. Op de linkerkant staat de Grote Kerk. Rechts een plein met een pomp. Hier naar rechts, de Sint-Gummarusstraat. Op het einde naar links, de Heydestraat. Na 30 meter naar rechts, Oever. Rechtdoor tot aan een historisch gebouw: het Spui. Door het Spui gaan en na 100m ziet men de lokalen van de club.

Eventuele omleidingen volgen

GPS :